مرکز تماس 021 910 910 17

لپ تاپ استوک Dell Latitude 6400 ATG


ویژگی های کالا

خرید لپ تاپ استوک Dell Latitude 6400 ATG لپ تاپ های قدرتمند و قوی هم طرفداران خاص خود را دارند و افرادی پیدا می شود که فقط به اینگونه لپ تاپ ها علاقه مند هستند و آن ها را بهترین لپ تاپ های موجود در بازار می دانند.این لپ تاپ ها قطعا قدرتمند ترین لپ […]

فروشنده
فروشگاه کیهان بازار

ضمانت
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

ارسال
تیپاکس، پست

8,700,000 تومان

آیا سوالی دارید؟


امکان تحویل
اکسپرس
7 روز هفته
24 ساعته
هفت روز
مهلت مرجوعی
ضمانت
اصل بودن کالا

توضیحات

خرید لپ تاپ استوک Dell Latitude 6400 ATG

لپ تاپ های قدرتمند و قوی هم طرفداران خاص خود را دارند و افرادی پیدا می شود که فقط به اینگونه لپ تاپ ها علاقه مند هستند و آن ها را بهترین لپ تاپ های موجود در بازار می دانند.این لپ تاپ ها قطعا قدرتمند ترین لپ تاپ ها از نظر سخت افزاری می باشند و کاربران قطعا از قدرت سخت افزاری این لپ تاپ اساوک نیز متعجب خواهند شد.

اینگونه لپ تاپ ها به لپ تاپ های جان سخت مشهور هستند چرا که در مقابل انواع ضربه، شوک و… مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می دهند و کاربر را از این جهت بسیار راضی نگه میدارند. کمپانی dell به عنوان یکی از بهترین و پرطرفدارترین کمپانی های تولیدکننده در جهان گاها اقدام به تولید و عرضه اینگونه لپ تاپ ها می کند و لپ تاپی مقاوم و سخت جان را روانه بازار می کند.

این کمپانی مثل همیشه در ساخت و عرضه این لپ تاپ ها هم موفق عمل می کند و لپ تاپ های بسیار خوب و خوش ساختی را روانه بازار می کند. این لپ تاپ ها طرفداران خاص خود را دارند اما وقتی dell یک لپ تاپ اینچنینی میسازد قطعا جدا از طرفداران خاص اینگونه لپ تاپ ها، کاربران زیاد دیگری هم نسبت به آن ها توجه خاصی نشان می دهند و مثل همیشه به کمپانی سازنده اعتماد کرده و اقدام به خریداری لپ تاپ می کنند. Dell Latitude 6400 ATG  یکی از این لپ تاپ های مستحکم و مقاوم است که توسط کمپانی dell ساخته و بازار عرضه شده است. این لپ تاپ یکی از بهترین لپ تاپ ها در نوع خودش است و جدا از مقاومت بسیار خوبی که دارد امکانات فراوان دیگری هم دارد و کمپانی سازنده باز هم در ساخت یک لپ تاپ فوق العاده بسیار خوب عمل کرده است و لپ تاپی کامل را روانه بازار کرده است.

این لپ تاپ ازنظر طراحی در شراط بسیار خوبی قرار دارد و جدا از اینکه استحکام فوق العاده ای دارد از طراحی زیبایی هم برخوردار است و در میان لپ تاپ های مانند خودش از برتری ظاهری خاصی برخوردار است. طراحی این لپ تاپ بسیار زیبا انجام شده است و کمپانی سازنده  در ظاهر غول پیکر و خشن آن ظرافت کاری های بسیار خاصی به خرج داده است که این را باید مدیون تکنیک های بسیار خاص مهندسین این کمپانی دانست. این لپ تاپ به گونه ای طراحی شده است که به هیچ وجه هیچ چیزی نمی تواند به زیر پوست آن نفوذ کند و از این جهت کاربر می تواند که اطمینان حاصل کند. همچنین این لپ تاپ این توانایی را دارد که در شرایط بسیار سخت هم خنک بودن خود را حفظ کند.. در ادامه تصمیم گرفته ایم که این لپ تاپ را مورد بررسی قرار داده و با قسمت های مختلف آن آشنایی پیدا کنیم. با ما همراه باشید.

لپ تاپ استوک Dell Latitude 6400 ATG

دقیقا همان چیزهایی را که باید یک نوت بوک حرفه ای مستحکم داشته باشد دارد و در کنار امکانات بسیار فوق العاده از قدرت بسیار بالایی هم برخوردار است. مقاومت این لپ تاپ در حد بسیار خوبی است و جز بهترین لپ تاپ ها در این زمینه است. یک لپ تاپ کاملا ایده آل برای استفاده شخصی و روزمره که کاربردهای بسیار متنوعی دارد و می تواند که از پس انجام بسیاری از کار ها بر بیاید.پردازنده قدرتمند و بسیار خوب این لپ تاپ عملکرد بسیار خوبی دارد و سطح کارایی لپ تاپ را بالا برده است این پردازنده می تواند که به سادگی سرعت برنامه های نصب شده بر روی لپ تاپ را بالا ببرد و در این زمینه عملکرد شاخصی دارد. پورت های ان لپ تاپ کامل میباشند و کاربر می تواند به وسیله این پورت ها به راحتی اقدام به انتقال داده ها ی مورد نظر بکند با این پورت ها کاربر می تواند که ده برابر سریع تر اقدام به به جا به جایی بکندو باید گفت که در این زمینه عملکرد لپ تاپ بسیار عالی است و جای هیچ انتقدای ندارد.

صفحه نمایش این لپ تاپ یکی از برترین قسمت هایش به حساب می آید. این صفحه نمایش لمسی کیفیت بسیار خوبی دارد و در زمینه کارایی جز بهترین صفحه نمایش های موجود در بازار است. امکانات بسیار عالی در کنار استحکام بی نظیر از این صفحه نمایش یک صفحه نمایش خاص و کم نظیر ارائه داده است. این صفحه نمایش یکی از پیشرفته ترین صفحه نمایش های ساخته شده توسط ایسوس است که در این زمینه عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است.

این صفحه نمایش 14.1 اینچی تصاویر را با کیفیت بسیار خوبی نشان می دهد و می تواند که در این زمینه با بهترین صفحه نمایش ها رقابت کند. کیفیت این صفحه نمایش در حد بسیار خوبی است و دقیقا همان چیزی است که از آن انتظار میرفت. زوایای دید در حد بسیار خوبی هستند و رنگ پردازی بسیار عالی است. رنگ ها در این صفحه نمایش به زیبایی نشان داده می شوند و کاملا پویا و زنده به نظر میرسند.نور پردازی هم در حد ایده آلی است و به طور کلی این صفحه نمایش جز بهترین ساخته های dell  است که در همه زمینه ها عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است.همچنین باید گفت که این صفحه نمایش با کیفیت ضد بازتاب نور هم می باشد و در این زمینه عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است.

پردازنده Dell Latitude 6400 ATG یکی از پردازنده های برتر در نوع خود می باشد. در این زمینه باید گفت که لپ تاپ عملکرد خوب و راضی کننده ای خواهد داشت و هیچ ضعف بزرگی در این مورد مشاهده نخواهد شد.

در پایان باید گفت که این لپ تاپ استوک یک محصول بسیار عالی و خوش ساخت است که از امکانات بسیار خوبی هم برخوردار است. این لپ تاپ جز بهترین لپ تاپ های تولید شده توسط dell است که می تواند هر کاربری را از خود راضی نگه دارد. استحکام بسیار عالی و ضخامت بسیار ایده آل باعث شده است که این لپ تاپ جز بهترین ها باشد.

جهت مشاهده سایر لپ تاپ های استوک از دسته لپ تاپ استوک دل Dell سایت کیهان بازار دیدن فرمایید.

 

 

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

کمترین قیمت

یک هفته مهلت مرجوعی

یک سال گارانتی

پشتیبانی 24 ساعته

ارسال رایگان