مرکز تماس 021 910 910 17

لپ تاپ استوک لنوو Lenovo Thinkpad T420S


ویژگی های کالا

خرید لپ تاپ استوک لنوو Lenovo Thinkpad T420S لپ تاپ های لنوو همیشه در طی سالهای فعالیتش پیشرفت های خوبی داشته اند و نشان داده اند که کمپانی سازنده یکی از بهترین ها است. و به خوبی می تواند که با سایر کمپانی های بزرگ رقابت کند و حتی از این رقابت پیروز بیرون بیاید. […]

فروشنده
فروشگاه کیهان بازار

ضمانت
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

ارسال
تیپاکس، پست

تماس بگیرید

آیا سوالی دارید؟


امکان تحویل
اکسپرس
7 روز هفته
24 ساعته
هفت روز
مهلت مرجوعی
ضمانت
اصل بودن کالا

توضیحات تکمیلی

پردازنده

Core i5 2520m Sandy Bridge / 2.5 Ghz 3MB Cache

رم

4 GB ddr lll

هارد

320 GB

گرافیک

Intel HD 3000 Share 1.7 GB

صفحه نمایش

14 inch 1600×900

USB3

دارد

توضیحات

خرید لپ تاپ استوک لنوو Lenovo Thinkpad T420S

لپ تاپ های لنوو همیشه در طی سالهای فعالیتش پیشرفت های خوبی داشته اند و نشان داده اند که کمپانی سازنده یکی از بهترین ها است. و به خوبی می تواند که با سایر کمپانی های بزرگ رقابت کند و حتی از این رقابت پیروز بیرون بیاید. این لپ تاپ های بسیار باکیفیت همیشه به گونه ای طراحی شده اند که کاربران از آن ها استقبال کرده و آن ها را جز بهترین ها بدانند. چرا که واقعا از نظر کیفیت در حد ایده آلی قرار دارند و بسیار خوش ساخت نیز طراحی شده اند. یکی  از همین لپ تاپ های فوق العاده لپ تاپ استوک Lenovo Thinkpad T420S می باشد. لنوو یکی از بزرگترین کمپانی های تولیدکننده لپ تاپ در دنیا است که همیشه سعی می کند لپ تاپ هایی خاص و باکیفیت را روانه بازار کند که اغلب در این راه موفق هم بوده است.

لپ تاپ های لنوو بسیار خوش ساخت طراحی می شوند و همین موضوع باعث می شود که کاربران فراوانی از خرید آنها استقبال کرده و از زیبایی و نوع ساخت آن ها لذت ببرند. هر کاربری با هر سلیقه ای که داشته باشد این لپ تاپ ها را جز زیباترین لپ تاپ ها میداند و کمپانی سازنده را بابت ساخت این لپ تاپ های زیبا تحسین خواهد کرد. از نظر کارایی هم این لپ تاپ ها در حد بسیار بالایی وجود دارند و علاوه بر زیبایی در کارایی هم حرف های زیادی برای گفتن دارند.

معرفی لپ تاپ استوک Lenovo Thinkpad T420S

Lenovo Thinkpad T420s از لپ تاپ های بسیار باکیفیت و شیک لنوو است که دارای طراحی بسیار زیبایی است و از نظر کارایی هم جز لپ تاپ های برتر این کمپانی می باشد. این لپ تاپ از قطعات بسیار باکیفیتی تشکیل شده و در قسمت هایی از آن نیز شاهد نوآوری هایی هستیم که کارایی لپ تاپ را بهبود داده اند. این لپ تاپ با توجه به طراحی زیبا و کارایی بسیار خوب مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت و فروش نسبتا بالایی داشت. به طور کلی لپ تاپ های لنوو همیشه در زمینه فروش خوب عمل می کنند واین کمپانی را به سود بالایی میرسانند. در ادامه با کیهان تی وی همراه باشید تا این لپ تاپ خوش ساخت و باکیفیت را مورد بررسی قرار داده و با قسمت های مختلف آن آشنایی پیدا کنیم.

طراحی و ساخت لپ تاپ استوک Lenovo Thinkpad T420S

لپ تاپ های لنوو از نظر طراحی همیشه در سطح خوبی قرار دارند و زیبایی های خاص خودشان را دارند. این لپ تاپ ها همیشه جز زیباترین لپ تاپ های موجود در بازار بوده اند و به طور معمول در زمان عرضه از دیگر لپ تاپ هایی که عرضه می شوند بسیار زیباتر به نظر میرسند. همین طراحی زیبا و خاص بودن طراحی این لپ تاپ ها باعث شده است که کاربران زیادی به این لپ تاپ ها علاقه مند شده و نسبت به خرید آن ها اقدام کنند.

لپ تاپ استوک Lenovo Thinkpad T420S  لپ تاپی بسیار زیبا و کامل است که لنوو به خوبی آن را طراحی کرده است. این لپ تاپ می تواند به سادگی در میان زیباترین لپ تاپ های لنوو قرار بگیرد و شاید به عنوان یکی از خاص ترین لپ تاپ های این کمپانی نیز شناخته شود. مهندسین لنوو سعی کرده اند که در کار طراحی این لپ تاپ نوآوری هایی به خرج دهند و به گونه ای این لپ تاپ را خاص جلوه دهند. باید گفت که این نوآوری ها با اینکه بسیار ریز هستند و شاید هم به چشم نیایند اما به طور کلی زیبایی خاصی به آن بخشیده اند. و کاربر پس از اینکه مدتی با این لپ تاپ کار کرد مشاهده می کند که چقدر خوش ساخت و خوش دست طراحی شده است.

به عنوان مثال محل قرار گیری و استراحت دست ها بر روی این لپ تاپ به خوبی ساخته شده اند و کاربر می تواند که به سادگی محل قرار گیری دست ها را پیدا بکند و برای استراحت هیچ مشکلی نداشته باشد.

استحکام

از نظر استحکام و مقاومت هم این لپ تاپ بسیار عالی طراحی شده است و کاربر می تواند که در این زمینه خیالی آسوده داشته باشد. این لپ تاپ می تواند که در مقابل ضربه و شوک های غافلگیر کننده مقاومت بسیار خوبی از خود نشان دهد. به طور کلی لنوو در کار طراحی ظاهری این لپ تاپ بسیار عالی عمل کرده است و لپ تاپی بسیار زیبا و خوش ساخت را روانه بازار کرده است که در زمینه استحکام هم خودش را به خوبی ثابت کرده است.

وزن لپ تاپ استوک Lenovo Thinkpad T420S

این لپ تاپ به طور کلی 1.7 کیلوگرم وزن دارد که باید گفت وزن بسیار عالی و سبکی می باشد، کاربر می تواند به سادگی اقدام به جا به جایی لپ تاپ بکند و در این زمینه هیچ مشکلی نخواهد داشت این را نیز باید مدیون طراحی عالی این لپ تاپ زیبا دانست.

صفحه نمایش

صفحه نمایش 14 اینچی این لپ تاپ از نوع مات می باشد که کیفیت بسیار خوبی هم دارد. این صفحه نمایش تصاویر را به شکلی بسیار زیبا نشان می دهد و یکی از بهترین ها است. نورپردازی این صفحه نمایش در حد استانداردی است و هیچ مشکلی ندارد. کاربر می تواند با نورپردازی خوبی که این لپ تاپ دارد با خیالی آسوده در مناطقی که نور زیادی وجود دارد، به تماشای فیلم های مورد علاقه خود بنشیند. رنگ پردازی هم در حد بسیار خوبی است و این رنگ ها به شکلی زیبا و کاملا واقعی نشان داده می شوند.

صفحه کلید لپ تاپ استوک Lenovo Thinkpad T420S

صفحه کلید یکی از باکیفیت ترین صفحه کلید ها است و ظاهر بسیار زیبایی هم دارد.این صفحه کلید از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و دارای کلیدهایی کاملا نرم و روان است. فواصل کلیدهای این لپ تاپ کاملا استاندارد می باشند و هیچ مشکلی در این زمینه دیده نمی شود. همچنین این کلیدها کاملا بیصدا هستند و هیچ صدای آزاردهنده ای ندارند.

سخن پایانی

در پایان و به عنوان نتیجه گیری باید گفت که لپ تاپ استوک Lenovo Thinkpad T420S یکی از بهترین و خوش ساخت ترین لپ تاپ های لنوو است که کیفیت بسیار خوبی هم دارد. این لپ تاپ در همه زمینه ها عملکرد بسیار خوبی از خود نشان می دهد و هیچ ایراد بزرگی در قسمت های مختلف آن مشاهده نمی شود به همین دلیل می تواند که گزینه بسیار خوبی برای خریداری باشد.

جهت مشاهده سایر لپ تاپ های استوک از دسته لپ تاپ استوک لنوو LENOVO سایت کیهان بازار دیدن فرمایید.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

کمترین قیمت

یک هفته مهلت مرجوعی

یک سال گارانتی

پشتیبانی 24 ساعته

ارسال رایگان