مرکز تماس 021 910 910 17

لپ تاپ استوک اچ پی HP Workstation 8440w


ویژگی های کالا

خرید لپ تاپ استوک اچ پی HP Workstation 8440w لپ تاپ های HP  در طول همه سال های فعالیت این کمپانی همیشه در بهترین شرایط خود بوده اند و نشان داده اند که یک لپ تاپ فوق العاده باید چه شرایطی داشته باشد،از دلایل اصلی محبوبیت این کمپانی باید به پیشرفت بسیار خوب لپ تاپ […]

فروشنده
فروشگاه کیهان بازار

ضمانت
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

ارسال
تیپاکس، پست

تماس بگیرید

آیا سوالی دارید؟


امکان تحویل
اکسپرس
7 روز هفته
24 ساعته
هفت روز
مهلت مرجوعی
ضمانت
اصل بودن کالا

توضیحات تکمیلی

پردازنده

Intel Core i5

حافظه رم

4GB DDR3

هارد

500GB

صفحه نمایش

LED 14″ HD

گرافیک

: Nvidia Quadro FX 380 512 MB

USB3

دارد

درایو نوری

دارد

توضیحات

خرید لپ تاپ استوک اچ پی HP Workstation 8440w

لپ تاپ های HP  در طول همه سال های فعالیت این کمپانی همیشه در بهترین شرایط خود بوده اند و نشان داده اند که یک لپ تاپ فوق العاده باید چه شرایطی داشته باشد،از دلایل اصلی محبوبیت این کمپانی باید به پیشرفت بسیار خوب لپ تاپ های این کمپانی اشاره کرد. یکی از این لپ تاپ ها لپ تاپ استوک HP Workstation 8440w است.

این لپ تاپ ها همیشه یک روند رو به رشد داشته اند و با گذر زمان به بهترین لپ تاپ های موجود در بازار تبدیل شده اند و HP با اعمالی بسیار هوشمندانه لپ تاپ هایش را به گونه ای می سازد که هر کاربری می تواند با آن ها ارتباط برقرار کرده و از کارایی آن ها رضایت داشته باشند. این لپ تاپ های خوش ساخت همیشه جز محصولات کاملا مورد اطمینان در سراسر جهان بوده اند.

معرفی اولیه لپ تاپ

لپ تاپ استوک HP Workstation 8440w دقیقا جز همین لپ تاپ های مورد اطمینان و خوش ساخت این کمپانی بوده است که از همان دوران که برای اولین بار به بازار عرضه شد توانست که نظر مثبت کاربران را به خود جلب کند و جز لپ تاپ های پر فروش موجود در بازار باشد. HP این لپ تاپ را به گونه ای ساخته که از رابط کاربری بسیار ساده و در عین حال جالبی برخوردار است کاربرانی که به لپ تاپ هایی با رابط کاربری ساده علاقه دارند حتما از این لپ تاپ استقبال می کنند و می توانند که به سادگی با آن ارتباط برقرار کنند.

البته این رابط کاربری ساده به این معنا نمی باشد که طراحی لپ تاپ کاملا ساد و پیش پا افتاده بوده است بلکه کاملا بالعکس این لپ تاپ با اینکه رابط کاربری ساده ای دارد اما از امکانات بسیار عالی و پیشرفته ای برخوردار است. HP همانند همیشه نشان داد که بی دلیل به عنوان یکی از بهترین کمپانی های تولیدکننده لپ تاپ انتخاب نشده است بلکه دلیل این انتخاب کاملا درست بوده است و باید به این کمپانی تبریک گفت. در ادامه با کیهان بازار همراه باشید hp 8440w را به طور کامل مورد بررسی قرار داده و با قسمت های مختلف آن آشنا شویم.

طراحی لپ تاپ استوک HP Workstation 8440w

در زمینه طراحی لپ تاپ hp 8440w در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و باید گفت که یکی از زیباترین لپ تاپ های کمپانی می باشد. این لپ تاپ به زیبایی توسط مهندسین اچ پی ساخته شده است و در این زمینه برتری های خاصی نسبت به لپ تاپ های دیگر این کمپانی دارد.

ساخت لپ تاپ استوک HP Workstation 8440w

اگر برای اولین بار به این لپ تاپ نگاهی بیندازید بیش از هر چیز بدنه فلزی آن نظر شما را به خود جلب می کند و شما متوجه می شوید که این بدنه فلزی با چه ریزه کاری هایی ساخته شده است،برش کاری های موجود در این بدنه فلزی باعث شده است که لپ تاپ بسیار جلوه نما و خاص به نظر برسد. برتری که بدنه های فلزی لپ تاپ ها نسبت به دیگر لپ تاپ ها دارند این است که استحکام آن ها تا میزان قابل توجهی بالاتر است و در مقابل ضربات وارد شده از خود مقاومت بسیار خوبی نشان می دهند.

این لپ تاپ هم با بدنه فلزی خود می تواند که استحکام بالای خودش را به رخ دیگر لپ تاپ ها بکشد.کمپانی سازنده اعلام کرده است که در طول ساخت این لپ تاپ از برترین آلیاژهای آلومینیوم و تیتانیوم استفاده کرده است.قسمت های مختلف بدنه این لپ تاپ با توجه به فلزی که در ساخت آن ها به کار رفته است دارای مقاومت بسیار خوبی هستند اما قسمت هایی مانند بخش زیرین لپ تاپ و قسمت های کناره صفحه نمایش هم با اینکه از پلاستیک ساخته شده اند اما بسیار زیبا و مقاوم هستند چرا که پلاستیکی که HP از آن استفاده کرده است بسیار باکیفیت و مقاوم است.

وزن

وزن لپ تاپ به طور کلی 2.3 کیلوگرم می باشد که با توجه به استحکامی که دارد وزن کاملا ایده آلی به حساب می آید.لپ تاپ های نقره ای رنگ همیشه جز زیباترین لپ تاپ ها بوده اند و کاربران هم همیشه به این لپ تاپ ها علاقه بیشتری داشته اند، hp 8440w هم با رنگ نقره ای خود زیبایی های بسیار زیادی دارد و باید گفت که این رنگ جلوه خاصی به لپ تاپ بخشیده است.

صفحه نمایش لپ تاپ استوک HP Workstation 8440w

صفحه نمایش این لپ تاپ جز بهترین ها می باشد و  عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است که باعث توجه ویژه کاربران به این صفحه نمایش شده است.  کیفیت تصویری که این صفحه نمایش برای کاربران نمایش می دهد در حدی است که قطعا هر کاربری از دیدن آن لذت زیادی خواهد برد. این صفحه نمایش 14.1 اینچی بسیار خوش ساخت می باشد و این توانایی را دارد که اشعه های زائد را تا حد قابل توجهی از خود دور نگه دارد.

همچنین زوایای دید بسیار کاملی را در اختیار کاربران قرار می دهد و باید گفت که HP در این زمینه  عملکرد بسیار فوق العاده ای از خود نشان داده است و به طور کلی در این صفحه نمایش هیچ ایراد بزرگی دیده نمی شود.رنگ پردازی بسیار ایده آل از دیگر نقاط قوت این صفحه نمایش است که باعث می شود رنگ ها برای کاربران کاملا پویا و زنده نشان داده شوند.

صفحه کلید

صفحه کلید این لپ تاپ هم عملکرد بسیار خوبی دارد و می تواند که کاربر را در این زمینه از خود راضی نگه دارد. با توجه به کیفیت بالای این صفحه کلید می توان نتیجه گرفت که تایپ کردن با آن می تواند بسیار ساده و راحت باشد. کلیدهای این صفحه کلید بسیار نرم هستند و می توان گفت که در این زمینه بسیار عالی هستند.

پردازنده لپ تاپ استوک HP Workstation 8440w

پردازنده این لپ تاپ intel core i5 می باشد که عملکرد بسیار خوبی دارد و می تواند که کارایی مفید لپ تاپ را تا حد بسیار قابل توجهی بالاتر ببرد.

در پایان و به عنوان نتیجه گیری باید گفت که این لپ تاپ جز بهترین لپ تاپ های کمپانی HP می باشد که عملکرد بسیار خوبی دارد و همچنین از نظر استحکام در حد بسیار خوبی است. کاربرانی که به لپ تاپ های مقاوم و سخت علاقه مند هستند حتما از این لپ تاپ استقبال می کنند.

جهت مشاهده سایر لپ تاپ های استوک از دسته لپ تاپ استوک اچ پی HP سایت کیهان بازار دیدن فرمایید.

معرفی لپ تاپ، بررسی لپ تاپ ، بهترین لپ تاپ ها، مشخصات لپ تاپ، لپ تاپ دست دوم ، کیهان تی وی، مشخصات فنی لپ تاپ، لپ تاپ hp 8440w ، بهترین لپ تاپ ها، کدام لپ تاپ بهتر است،لپ تاپ hp 8440w ، مشخصات فنی لپ تاپ  hp 8440w

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

کمترین قیمت

یک هفته مهلت مرجوعی

یک سال گارانتی

پشتیبانی 24 ساعته

ارسال رایگان